torsdag 21 juni 2012

Är alldeles för dålig på att uppdatera den här bloggen nuförtiden. Jag är ju ordinerad vila och den här veckan han A varit hemma med B, jag har faktiskt inte så ont, helt ärligt? nja för helt ärlig så har jag mindre ont 1 vecka efter operationen än vad jag hade innan operationen och det går mycket lättare att både sitta och stå och gå nu. Ska på återbesök om 1,5 vecka och till dess är det fortsatt vila och inga lyft som gäller, hur det funkar? så där.


Min stora syster var i Malmö i Måndags och vi var oxå i Malmö så vi passade på att ta en lunchdejt! Saknade min storasyster så det var en underbar timme måste jag säga.

I tisdags var jag och A med B till öppna förskolan en liten stund, hon har ju inte träffat andra bebisar på 2 veckor nu så det behövdes vill jag lova, A var med på sång och rytmikstunden med B, A kommer aldrig att erkänna det med han hade faktiskt en mysig stund, jag har bildbevis men tyvärr inte här (det kommer)

I onsdags var det midsommarfirande på öppna förskolan, återkommer med bilder på det, troligen imorgon när det är dagen detl.

Inga kommentarer: