lördag 2 juni 2012

Uppehållet

Detta måste vara något slags rekord för mig i antal veckors uppehåll på bloggen.
Det har hänt mycket sedan sist, B har hunnit fylla 6 månader och det är inte längre bara ordet pappa som kommer ut ur hennes mun utan även Mam och Dadda. idag tittade hon på mig när hon satt i hennes pappas fam n och sträckte ut händerna mot mig och sa "dadda", hon fick hoppa över till  mig, då vände hon sig om mot hennes pappa, sträckte ut händerna och sa "dadda"  och så höll det på ett tag.

jag väntar fortfarande på bilderna från fotografen från den 12 maj då det bla var B´s dop. Fotografen tar studenten i nästa vecka så jag hoppas de kommer strax därefter om inte förr.

i övrigt så är Elvis dålig igen, diskbråck och just nu går han på kortison och det har han gjort i 2 veckor nu, ska göra det i en vecka till och sedan ska vi börja trappa ner så får vi se vad som händer sedan, den här höga dosen som han får nu kan han inte alltid gå på tyvärr. Detta är Elvis andra stora diskbråck (han har haft ett litet också) sedan oktober 2011 dvs på drygt ett halvår. Så vi får se vad som händer där.

jaha nej jag kan inte helt lova att uppehållet på bloggen är slut nu men jag ska försöka få iväg lite inlägg i nästa vecka.

Inga kommentarer: