onsdag 19 december 2012

Jultomten kom tidigt i år

Fick precis samtalet jag väntat på i flera veckor, beskedet som jag knappt vågade hoppas på längre, det har gått så långtid och det är lika bra att förbereda sig på det värsta även fast intervjun gick helt fantastiskt bra och de fick helt underbara lovord från mina referenser, faktiskt sådana lovord så jag funderade på om det var mig dom pratade om.

Så kom det då idag, idag blev jag anställd på ett jobb jag verkligen, verkligen vill ha och förutom att det verkar vara ett helt fantastiskt team, ett mycket spännande projekt där jag är med från starten och startar upp så är det även de arbetstiderna jag vill ha. Okey i januari och februari måste B gå heltid på förskolan men sedan behöver hon bara vara  40% där, vilket känns jätte skönt.

ååååå jag är full av lyckorus, vilken perfekt julklapp!

2 kommentarer:

iaz sa...

Grattis, va kul!!! Vad är det för jobb??

Anna sa...

Vad underbart! Det är du verkligen värd! Vad är det för nåt du ska pyssla med på dagarna?