torsdag 18 juli 2013

Den oändliga kärleken

Jag förundrades över samma sak när B var i magen som jag gör med denne lille bebis: tänk att kärleken redan kan vara så stor & oändlig till någon som man faktiskt aldrig riktigt träffat & kärleken till denne lilla krabat bara växer & växer vilket den kommer göra hela livet sen...

Om typ 25 veckor får vi träffas på riktigt & jag känner redan nu olikheterna med din syster, ja iaf om man ska jämföra graviditeterna så här långt....B ville bara ha godis & McDonalds & körsbärstomater & du "lille Gunnar" ( som magen heter) du vill bara ha frukt, frukt & åter frukt & vatten & flädersaft.....

Jag tror B & lille Gunnar kommer bli ungefär som madicken & Lisbeth eller Emil & Ida ...det är vad jag tror 

..

2 kommentarer:

Anna sa...

Visst är det häftigt att man märker att de är olika redan i magen. Malva var lugn medan Felix var en busig vilde ;) Men du, inte har du väl 35 veckor kvar, snarare 25 hoppas jag!

ika sa...

Hahaha ja tack för rättelsen, gick in & redigerade....