tisdag 23 juli 2013

Jobb, jobb men snart semester

 

Är i skrivande stund Påväg till butiken i Lund, mycket flängande & ändrade planer blir det nuförtiden men det är bara att acceptera, jag har ju inte råd att tacka nej till jobb heller & på söndag ska vi iaf lämna vardagen för 3 veckor..& därefter kommer detta ovissa bara att gälla några få veckor till, så när man vet att detta är tidsbestämt så är det så mycket enklare att leva med det.  

När jag jobbade min sista dag i Trelleborgs butiken så var jag bara orolig men jag är nu inne på 2a veckan med det nya kontraktet & jag har redan jobbat mer än jag skulle gjort om jag var kvar på det gamla kontraktet & det ger ett lugn även om det är skitjobbigt att tacka ja dagar som denna, när det är 30 grader varmt & man bara vill sitta på stranden & njuta..eller när man verkligen måste packa & göra klart inför semestern...

Inga kommentarer: