onsdag 30 april 2014

5 kilometer blir lika jobbigt som 21 kilometer

På lördag ska jag springa mitt livs första halv Marathon, 21 kilometer, på måndag är det sedan Vårruset och ett 5 kilometers lopp som väntar, och så här på förhand är jag ganska säker på att dessa 5 kilometer på måndag kommer bli minst lika jobbiga som de 21 kilometrarna på lördag!


min PT hade satt mitt sista träningspass idag inför lördag men fullt upp med både, barn, hem och jobb gör att jag och en lagkamrat kör vårt sista pass imorgon bitti istället, det blir ett kort 5 kilomters pass och lite styrka


Valborg idag, B var på dagis mellan 9-14, jag och O gick då till kyrkans barntimmar, sedan blev det ett möte på jobb också innan vi gick till dagis och hämtade B, på eftermiddagen har vi förberett mormors besök, hon kommer imorgon och stannar till på söndag.

Inga kommentarer: