fredag 11 februari 2011

kul utbildning

Åh så rolig utbildningen var och givande. Jag längtar tills vi alla 8 ses i maj igen för steg 2 på detta som vi haft nu. Väldigt intressanta människor har jag träffat och det visade sig att trots att vi var deltagare från Piteå i norr till Ystad och Trelleborg i söder så är häst och hundvärlden väldigt liten! 3 av deltagarna som var med har stuteri och försäljningsstall på hoppsidan och på dressyrsidan och elithoppare dvs dom kände ju dom människorna som jag känner och vise versa. Sen träffade jag en väldigt intressant hundinstruktör på Jaktsidan som numera är min kollega tack vara henne kommer min dröm om att träna viltspår med Edith bli en verklighet. Vilka var det mer på kursen? jo en Amatörtränare inom Galopp som även jobbar i ett elitgaloppstall och hon visste vem min lillasysters häst är, ja iaf vem han är efter för den hingsten har hon haft att göra med.

och när jag iaf är privat så får jag salabesök i helgen. Mamma kommer ner i dag och ska bla vara med i morgon när jag tränar både Elvis Presley och Jack Daniels för instruktör. Elvis Presley ska gå lydnad 2 kurs i vår och jack började ju på sin lydnad i förra veckan.

Inga kommentarer: