fredag 3 juni 2011

31 maj blev 3 juni men nu är jag tillbaka med nya friska tag.
har precis lämnat in tentan på teologen och nu är jag På väg hem till Trelleborg. kontoret ska jag flytta utomhus idag tänkte jag och så går det ju att göra när man har hemmakontor.

jag har behövt lägga om hela mitt schema för året och nästa år. alla höstens tävlingar har jag fått stryka, eller jag måste göra det, jag har inte vågat ännu, för jag kommer inte att kunna springa Malmö Halvmaraton i höst inte att heller cykla loppet mellan Helsingborg och Malmö eller springa Falsterbo runt och hundarna kommer att ha andra handlers på utställningaNa from oktober in i december. jag ser med spännIng fram emot denna förändring och för första gången i mitt liv längtar jag efter att bli ännu tjockare!

för några veckor, ganska många, sedan fick jag Veta att det inte alls drabbats av någon firma av kronisk maginfluensa som hade en hemsk trötthet med sig nejdå det är normalt och jagfick Veta att mitt liv kommer att förändras för alltid, iaf om 24 veckor! ett mirakel, ett underbart mirakel!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, det låter som att du är gravid, tycker jag. Stort grattis i så fall!
Birgitta som råkade titta in