torsdag 16 juni 2011

lite vidskeplig men bara "lite"?

Undra om det är normalt att bli lite vidskeplig nu? pratade med min lillasyster om det igår och jag fick uppfattningen att hon varit likadan. Man vågar inte beställa barnvagn förtidigt för då händer det säkert något? och jag vågar inte stryka mig/ avanmäla mig från tävlingarna i höst för då händer det säkert något och om det händer något då tar jag ut min ilska i träning vilket gör att jag kommer att vara iform till både cykelloppen och halvmarorna jag är anmäld till. jag väntar 4 veckor till, det är ju i alla fall ingen panik. malmö halvmara är i augusti och skanör falterbo runt är i september, jag har tid med andra ord.
jag hoppas det är normalt och okey att vara lite vidskeplig och så fast ibland känns det som att jag kanske är lite mer nervös och orolig än man borde??

Inga kommentarer: