söndag 19 juni 2011

Trötta söndag

När jag skrev om insidenten på ICaMaxi på min facebook status var det någon som kommenterade " men om det är nikotinfritt måste man verkligen ha då" och helt rätt.
Måste man ha nikotinfritt snus? ska be min BM att säga åt mig på torsdag att jag inte får snusa nikotionfritt heller.
Jag känner mig helt färdig idag och har ont i magen, växtvärk vet jag att det är och det går väl bäst att beskriva som en molnande mensverk fast ändå inte, det är som att någon drar i din mage och försöker töja ut den. När jag kände så första gången var det 7 gånger värre och då var vi in akut, men det var tydligen helt normalt sa dom då och om man tänker efter så är det väl inte så konstigt om det gör ont när magen växer till flera gånger sin vanliga storlek?
ja trötta söndag var det ja. en riktig gnäll dag där fötterna är svullna, magen gör ont och händerna domnar bort, men sen att inte för glömma, så sparkar det till och man blir påmind om att man har ett liv i magen, så underbartm, då är det värt allt och det onda gör inte så ont längre.
Nu har min lillebror varit här i en vecka,. tiden går verkligen snabbt och det är bara 2,5 vecka kvar. Tar tillvara varje dag han är här.

Inga kommentarer: