onsdag 12 juni 2013

Finaste Jack Daniels

Jack Daniels har blivit så duktig! I februari började han & jag gå själva på promenaderna eftersom gammelhunden var så dålig,i detta började jag även lydnadsträna honom, stenhård träning varje dag har gett resultat, precis som all träning ger...Jack Daniels har klarat alla lydnadsproven som behövs! 

Från det att inte kunna ha honom lös mer än hemma, från det att han låtsas haft DÖVA öron så fort man behövt kalla på honom, till att han är uppmärksam hela tiden & man bara behöver knäppa med fingret om han skulle tappa uppmärksamheten när han tex passerar en annan hund...detta kallar jag framsteg & jag är så stolt över min fina lilla hund. Han har vuxit så mycket sedan han blev ensam hund, ja gammelhunden orkade dessvärre inte kämpa mot sina smärtor längre & lämnade oss en dag i mars...


Inga kommentarer: