torsdag 20 juni 2013

Krossat

I tisdags var det inte bara vårt källarfönster på källardörren som blev krossat, nejdå min fasta månadsanställning i  trelleborgsbutiken kommer omvandlas till timmanställning i hela regionen fr.o.m. Mitten av juli, antaglien inte för alltid utan bara för en period men iAf, All min luft & energi tog helt slut....


Jag har aldrig trivts så bra på ett jobb som på detta & att kunna cykla till jobbet har varit rena lyxen. Jag vet ju att med största sannolikhet så tjänar jag ekonomiskt på detta men ovissheten & pendlandet när man har småbarn...det är väldigt blandade känslor som ni kanske förstår 

 

2 kommentarer:

Anna sa...

kan de göra så? Ändra en fast anställning till en timanställning?

Väldigt fina var ni på midsommarafton i alla fall i era klänningar. Jag och Malva hade också likadana, turkosa från förra årets kollektion ;)

ika sa...

Jo de kan göra så om jag själv accepterar det, jag fick 2 val....

Åh tack :) me & i har verkligen fina kläder. Lite små i storlekarna dock