lördag 22 juni 2013

känslosamt

jag har haft en dag där känslorna bara har svallat åt alla möjlig håll..skrattar jag inte hysteriskt så gråter jag till "listen to your heart" på roxette konserten som går just nu på svt1.

Hela huset somnade tidigt idag, mannen gick och la sig vid 19.45, den febriga dottern somnade kl 18.30 och hunden somnade direkt efter kvällspromenaden kl 20, kul! jag tog fram en skål med jordgubbar och jag valde att titta på filmen "nätterna vid havet" på kanal 5, en romantiskt film som slutade med att hennes nya kärlek dör och jag gråter som aldrig förr där jag sitter i soffan inlindad i min Liverpool-filt. filmen slutade kl 23 och jag slår över till Roxettekanalen, publiken gråter så medan jag mumsar i mig de sista av mina jordgubbar så forsar tårarna...

dags att krypa ner till sängs tror jag minsann...

Inga kommentarer: