fredag 15 februari 2013

Beröm

Upprepade insidenter på jobb & allt fler sådana har gjort att jag den här veckan varit orolig att cheferna inte sett mig & det jag faktiskt gör & inte bara kollegans "vi undrar & vi tänker & vi ....vi" när det i själva verket är "jag undrar" från hennes sida för snälla dra inte in mig!

Iaf Idag fick jag svar på tal, dels kan man ju tycka att jag redan fått bevis när jag fått minst 20 % i en annan butik men iaf , idag var det bara jag & skåne chefen i butiken, vi pratade om olika saker & jag sa då att vissa insidenter fått mig att må lite dåligt varpå han säger:

men Erika jag ser, jag både ser & hör mer än du tror & vad gäller dig är allt tiptop, finns inget jag vill ändra på & sedan fortsatte han att överösa mig med beröm, jag sträckte på mig & vågade börja känna mig trygg, slappnade av lite mer & dagen gick lite lättare.

Kl 17 tog jag cykeln, cyklade så snabbt jag kunde från jobb, bort till dagis & hämtade en överlycklig liten tjej som var sist kvar som vanligt, sedan tog vi ut hundarna, lagade middag & parkerade oss i soffan, amigo grande & wildkids, sedan somnade hon...snart ska även jag krypa till säng, hinner antagligen somna innan A kommer hem, imorgon ska jag jobba, skulle jobbat i Lund imorgon men vikarien som skulle jobbat i Trelleborgs butiken vill hellre jobba i Lund, så jag får jobba i Trelleborg istället....

1 kommentar:

Anna sa...

Vad skönt att du har en chef som ser!