torsdag 21 februari 2013

Ont i hjärtat

Åh det gör så ont i mitt hjärta, jag har världens svåraste beslut att fatta.. jag vet vad som måste göra men jag orkar inte säga orden, jag orkar inte ta beslutet.. jag bara hoppas att det vänder igen


min älskade Elvis Presley,. för 1,5 vecka sedan fick han återigen diskrbråck, 4de på 1, 5 år ,och detta kom  efter knappt 1 månad utan medicin och den här gången har han inte svarat på kortisonbehandlingen "jag ger det till helgen" sa jag förra veckan, söndagen kom och jag sa "jag ger det till onsdag eller torsdag då jag är ledig" och idag är det torsdag..idag sa jag att jag vänta till på måndag med att ringa veterinären, skulle vilja säga till augusti.... 5 mg kortison om dagen, värme, vila och massage..

Min älskade Elvis Presley va det gör ont när du mår så här, snälla medicinering hjälp nu så jag får behålla min vän ett tag till...

3 kommentarer:

Martina sa...

Åh nej stackars Elvis. Hoppashoppas det vänder igen. <3

Anna sa...

Håller tummarna för att medicinen hjälper. Det måste vara ett av de svåraste beslut som finns.

ika sa...

Tack snälla ni och ja Anna det är det svåraste beslut som finns, Elvis är så himla speciell oxå. Det kommer aldrig finnas någon som honom igen och ingen av de andra hundarna kommer ens i närheten av hans stora hjärta