lördag 9 februari 2013

Så där ja...

Då var årets Konfa avklarat, årets grupp tog konfirmationen idag & av februaris 192 timmar lade jag 99,5 på konfirmanderna, de andra timmarna sov jag eller jobbade på mitt andra jobb, så som svar till min väninna som undrade vad jag nu ska göra med all den lediga tid jag får fr.o.m. Idag säger jag:

- jag ska ta hand om det eftersatta hemmet, träningen & framför allt umgås med min dotter som jag knappt sett sedan den 13 januari!

Jag ser fram emot att komma hem från jobbet kl 1630 på måndag & verkligen vara ledig då & samma sak på tisdag osv & eftersom jag avsagt mig mina styrelseuppdrag, avslutat mitt jobb på Sveland Djurförsäkringar & dessutom inte pluggar något den här terminen så kommer det verkligen att bli så. Slutar jag kl 1815 så har jag också slutat kl 1815 & behöver inte jobba fram tills dess att jag somnar!

Ser fram emot att umgås med min dotter igen


Fick förresten en väldigt fin kommentar om dagens gudstjänst på Facebook idag



Inga kommentarer: