söndag 21 november 2010

Ett gott skratt förlänger livet


Ett gott skratt förlänger livet säger dom. Men med hur mycket förlängs livet om man skrattar så mycket som jag gjorde igår??

Åkte från trelleborg igår med en god vän och dennes barn. Malmö blev målet och som vi skratta hela dagen. Vi återvände till trelleborg, stämningen blev lite, el ganska mycket, va säger man mer försynt? El mer otrygg. Hursom så släpptes denne när vi var på restaurang, alla 4 låg dubbelvikta av skratt från minut ett fram till vi åkte hem timmen efter. När vi kom tillbaka hade hundarna haft kul på sitt eget vis och skrattet var igång igen, jag skratta så mycket att jag inte kunde stå på benen. Skratten fortsatte under kvällens gång och för en dag glömdes precis allt bort, jag slappnade av och kan inte minnas när jag skrattade så här mycket sist, det måste ha varit någongång när jag varit med bästa maria.

Dagen och kvällen igår var helt fantastiskt kul. Tack alla.

Inga kommentarer: