lördag 13 november 2010

sköna helg

Började lördagen med att gå en längre tur med hundarna på tumanhand, eller 3 turer rättare sagt så att alla 3 fick lite ensam tid idag, som vanligt. Försöker att ha dom ensamma en stund varje dag så att alla 3 får dels växa som egna individer och dels för att alla 3 ska få egen tid med mig. Därefter cyklade jag bort till söderslättshallen för att titta på tjejernas fotbollsträning. När jag skulle cyklad därifrån träffade jag vännerna A och L utanför dom skulle tydligen med deras söner på borta matcher med handbollen idag. Bytte ett par ord med dom innan jag tog cykeln hem igen. Han knappt vara hemma mer än 10 minuter innan min vänninna M ringde, vi snackade och jag beslöt mig för att ta ut cykeln och rasta den igen. Hjälpte Marie att måla trappen idag och när jag kom hem några timmar senare så hade jag målarfärg på hela mig, har iaf gjort lite nytta idag och det kändes ju bra. tog en lite längre tur med hundarna på kvällen igen, denna gång alla 3 tillsammans och nu ska jag bädda ner mig i soffan med dom och titta på en film tänkte jag. Just nu står det mellan höst i New York och stekta gröna tomater....

Är så löparsugen så jag vet iaf vad jag ska göra det första jag gör imorgon bitti efter att hundarna varit ute på morgonpromenad.

Inga kommentarer: