måndag 15 november 2010

rubriklös

Träffade ungdomarna på förmiddagen i går, alltid lika roligt och jag blir alltid lika imponerad av dom!!

På eftermiddagen hade jag löparabsitinens igen och skulle ge mig ut på en längre tur tänkte jag men det regnade så jag blev hemma istället och oerhört rastlös var jag måste jag erkänna. Spelade ingen roll om jag satte på Wiiet eller tränade med hundarna eller vad jag gjorde för det var något annat begär jag hade som inte gick att ersätta med något av de ovanstående. Rastlös var bara förnamnet men jag kunde inte ge mig ut i hällregnet kände jag, hur hade man varit i dag då?? men i dag ska jag banne mig ge mig ut.

Såg en jätte bra och rolig film igår kväll förresten med ett par kompisar. " I love you man" och det var en rolig komedi. kan rekomenderas om ni vill skratta i en timme. Tack vänner för en rolig kväll.

Inga kommentarer: