fredag 26 november 2010

Sura miner

En vecka går snabbt.
Jag har haft en internet och mobilfri vecka till mångas førtvivlan,
borde kanske ha talat om det, att nu tänker jag lägga ifrån mig mobiltelefonen i en veckas tid???? Det har varit skønt men det har gått før snabbt och när jag sedan tittar på mobilen en vecka senare så har jag så många missade samtal missade sms från sura och upprörda personer bla " vad ska du med en mobil till om du iaf inte tänker svara i den" och " jaha vad har jag gjort nu då när du inte tänker svara på sms? dålig stil" får helt enkelt skylla mig själv kände bara ett starkt behov av att göra detta.

Snart är det helg igen och ännu en fullspäckad sådan men förhoppningsvis väldigt trevlig. har lovat iväg mig själv med Marie ikväll och jag undrar just vad jag har lovat. Har ingen aning faktiskt om jag ska vara helt ärlig. tror vi skulle åka till en annan by men mer vet jag inte.

Inga kommentarer: