onsdag 23 mars 2011

Dunderförkyld, super trött och MILA mässan

Jag är så himla trött nu förtiden, jag antar att det bara har med våren att göra och att det varit mycket jobb sista tiden men lite mindre sömn och sedan 2 dagar är jag även dunderförkyld, efter att ha tillbringat helgen i dragiga tält på malmö internationella hundutställning så var det ju ganska väntat att jag skulle bli just dunderförkyld?

I morgon och på fredag och lördag förmiddag ska jag jobba på MILAmässan, den kan ni läsa om här. Det är en lantbruksmässa med både hästar, kossor och får och traktorer och allt som har med landet att göra, på fredag em ska de tävlas i sveriges starkaste dräng som ska dömas av Magnus samuelsson, jag hoppas dom har värmt upp tälten mer än vad sydskånska kennelklubben hade gjort men för säkerhetsskull ska jag ta på mig både långkalsonger och en extra tröja som jag kan ta utanpå min sveland polo.

nej dags att jobba lite innan det är dags att ta och sova igen.

Inga kommentarer: