lördag 28 juli 2012

Då så, då var det bestämt

På måndag ska jag göra som min lillasyster och infinna mig i vår storasysters klor eller vad man säger & Jag ser faktiskt fram emot det!

Jag är fortfarande kvar på 76 kilo, gick upp 32 kilo under graviditeten, eller 30 från inskrivningsdatum på mvc, vägde sedan 94 kilo 2 dagar innan B föddes. Från 34/36 i kläder till 44! Nu nere på 40/42.

Pga förlossningsskadan som krävde re-operation i juni så har jag varken fått eller får jag träna & då blir det helt plötsligt så mycket svårare att gå tillbaka & börja om liksom. Så nu ikväll skrev jag ett sms till min kära syster & nu ser jag fram emot att börja resan tillbaka på allvar! Och förhoppningsvis så säger min doktor att jag får börja träna på riktigt i september, längtar sååååå

2 kommentarer:

Stora syster sa...

Nu kör vi! Ärligheten, ärligheten, ärligheten, kom det ihåg. Ärligheten mot dig själv och mig! :-) Lets go!

Anna sa...

Åh vad avis jag blir. Jag vill också ha Katta som PT!!!