fredag 20 juli 2012

Men stopp! Vad hände nu???

okey här sitter jag i godanro och jobbar på datorn, B sitter på lekmattan och leker, ja datorn står i hennes rum. Tittar mig bakom axeln och vad ser jag, jo en B som kryper runt som ingeting ungefär, där kom första tappa hakan, hon kryper ju sedan någon vecka tillbaka men nu går det så enkel liksom. I alla fall, med ett leende fortsätter jag att svara på jobbmail. Tittar mig bakom axeln igen efter en stund och vad ser jag? JO en B som reser sig upp mot byrån och står och håller sig lite lätt med ena handen, sätter sig ner och tar tag och reser sig upp mot skötbordet, när hon kommit upp så stödjer hon bara lite lätt på ett paket blöjor!




Jaha! Dags att säkra hemmet nu då!

3 kommentarer:

Anna sa...

och innan du vet ordet av så går hon!

cajsa sa...

Duktig Tjej:)

Storasyrran sa...

Heja Biggan! <3 Puss från moster!