fredag 6 juli 2012

Inställt IGEN!

Ibland blir man bara så besviken, när man sett fram emot något och förberett sig för att ge sig av så blir det inställt, IGEN! Det känns som om det alltid blir så för det är inte första gången det händer och nu är jag bara glad att jag var försenad så jag och B inte redan hade hunnit hoppa på bussen in till Malmö. Smsade precis innan vi gick hemifrån och dubblekollade för säkerhetsskull, tur att jag gjorde det...

Under våren som gått så har vi bestämt ett 10tal träffar och bara 2 av gångerna har det inte blivit inställt, så visst jag borde vara van men på något sätt blir man lika besviken varje gång för vi hade sett fram emot att träffas eftersom det var så länge sedan och nu är det ännu längre sedan och när jag tänker efter så har vi nog bara träffas 1 gång sedan B föddes och det är ju 7 månader sedan, 1 gång utöver de 2 gångerna vi träffats på hundutställningar förståss. Det känns tråkigt, jag saknar vännerna i Malmö, blir liksom inte arg utan bara skakar på axlarna och säger jaha nu igen....

1 kommentar:

Anna sa...

Vad trist att det inte blir av när man har förväntan i kroppen. Skönt dock att ni inte hann på bussen!