söndag 25 november 2012

2011-11-25 till 2012-11-25 = 1 år

Idag har det gått 1 år sedan prinsessan B föddes, ett helt år har gått, kan verkligen inte förstå det. Det känns som om det var igår vi var där på BB & Birgitta föddes, samtidigt som det känns som om vi haft henne hela livet, min underbara älskade tös fyller 1 år idag, ett helt år!

Igår kom min ena svägerska & vi hade ett minikalas, idag kom min andra svägerska, Birgittas gudfar, Birgittas bästa kompis & tillika våra grannar & Birgittas förste barnvakter. Totalt var vi 11 st. Sedan har hennes farfar från Finland ringt & även släkten i USA & Peru & även min lillasyster har hört av sig & grattat Birgitta.

Birgittas fröken på babycaféet hörde av sig & Birgittas gudmor i Karlshamn hade gjort ett jätte fint kort & idag fick vi ett gulligt sms som jag läste för B. Tack snälla Maria!












2 kommentarer:

Anna sa...

Hipp hipp hurra på Birgittas födelsedag!!! Hoppas du haft en underbar dag med släkt och vänner och att kommande år blir minst lika händelsefullt och lärorikt som det förra!
Kram från Felix med familj ;)

ika sa...

Tack bästa ni! B och jag sjung och spelade i en kommentar på din blogg till Felix ( synd att det inte var ljud för det var verkligen vackert,hihi )
sjunger " det är ingen vanlig dag

Men Tänk Anna att för ett år sedan skrev du ett mail till mig " det verkar som jag han först trots allt" varpå jag svarade dig "nej jag födde en flicka igår" det känns som jag läste det där mailet igår... Många Kramar