fredag 2 november 2012

Välkommen magsjuka!

Mannen tog med mat hem igår, jag ville inte ha men tog lite av B...iaf efter maten Gick jag & Annika ut på vår Powerwalk i 1 timme, när jag kom in var det bara att gå direkt till toaletten & bo där en stund, i samma veva vaknar B & kräks ner hela sig & pappa som hon sover hos...mannen Gnäller på att han har ont i magen men går mest runt & fiser & tonåringen har magknip så vi misstänker att maten ligger bakom...

Toaletten har varit min huvudsakliga säng inatt, B hade en lugnare natt men morgonen har varit desto aktivare istället så just i detta nuet har vi vår första erfarenhet av magsjuka tillsammans.... Tycker så synd om B!

1 kommentar:

Anna sa...

Men usch och fy! Jag lider verkligen med er, magsjuka är det absolut värsta tycker jag. Hoppas ni kryar på er fort!