lördag 17 november 2012

Times' fly...

Tiden flyger iväg, jag har Twittrat ganska mycket den här veckan men det är allt. Skulle åkt på roadtripp men insåg att jag inte skulle hinna. 2 kallelser för kyrkans vänner & massor av jobb var tvungen att fixas färdigt, plus lägenheten om vi ska kunna ha folk över nästa helg samtidigt som jag är ensam med B i snitt mellan 13-14 timmar om dagen, ...så om jag gjorde folk besvikna eller inte har jag faktiskt ingen aning om, men så är det iaf.

Jag är väldigt bortskämd med en dotter som sover från 20- 07, hon har sovit hela nätterna alltid, vid 2 tillfällen tidigare har hon varit uppe till midnatt...förra helgen ställde jag klockan på 04 för att hinna jobba 3 timmar innan hon vaknade, tjii fick jag kl 0445 skulle hon upp & vara i mamma knä....så den planen sprack ju. Får jobba när hon somnat då, efter mina powerwalks & löpturer med Annika på kvällarna då för B sover ju när jag kommer hem kl 20, haha trodde jag..varje kväll den här veckan har hon varit vaken & somnat först vid 23 & idag var inget undantag, 2330 & nu har jag satt mig ner för att jobba, fortsätt sova nu B är du snäll, ett par timmar till iaf

Inga kommentarer: