onsdag 16 januari 2013

Avslöjandet på nya jobbet

Jag har egentligen 2 saker att ta upp idag men det får bli i 2 olika inlägg då det ena kommer att slå ut det andra

Vi börjar med det ni alla varit nyfikna på länge nu, mitt nya jobb! Idag har jag skrivit kontrakt så nu kan jag avslöja det:

Jag har fått anställning på en glasögonbutik som öppnar i Trelleborg den 24 januari. & i 2 dagar var jag på utbildning på deras huvudkontor för att idag ha börjat den praktiska utbildningen i butiken i lund där jag ska vara i 5 dagar totalt.

Alla som känner mig vet ju att glasögon är ett av mina stora intressen så detta jobb kommer passa mig perfekt, och sen är det skönt att göra något annat oxå, kul att va tillbaka i butik igen.

Och jo jag ska fortsätta min utbildning & jag ska ha kvar mina timmar i kyrkan men behöver göra det här för min egen & familjens skull ett tag & ja vem vill inte jobba med sitt stora intresse?





5 kommentarer:

Syrran sa...

Grattis till nya jobbet! Kommer att passa dig perfekt! Och så kommer ju jag och hälsar på dig lite då och då genom mitt jobb. Bra va´? :)

ika sa...

åååå du skämtar aprillo med mig nu? Det låter ju helt superduper ju :)

Anna sa...

Grattis, det låter jätteskoj!

Syrran sa...

Skämtar inte alls aprillo med dig! Jag kommer att vara nere i Öresundsområdet Malmö med omnejd,då och då. Måste bearbeta och underhålla koncernens kunder! Det blev visst min uppgift. Helt okej för då kan vi dejta! :-)

ika sa...

Åh så himla roligt :) klart vi måste dejta då