söndag 27 januari 2013

MEN

Pratade med min PT i telefon för en lite tjeck, jag har inte haft tid och ork att planera något annat än jobben och familjen de senaste veckorna då jag jobbat 145% med mina 2 jobb + och vi har sagt att den 10 februari börjar upplägget inför Midnattsloppet.

Hursom så satt vi och prata och jag sa att vår son tycker att hon är lite väl snäll mot mig just nu vilket är sant och det är framför allt för att hon vet att jag jobbar så mycket som jag gör fram till den 9 feb och vi måste dessutom komma in i rutinerna med 2 heltidsjobb (+ ett deltidsjobb) och dagishämtning och lämning och hundar osv osv...IAF så satt vi och pratade om träningen så råkade jag säga väldigt många MEN i en och samma mening .. "det var så kallt igår MEN jag körde några intervaller MEN bla bla bla MEN  bla bla bla MEN bla bla bla bla MEN MEN MEN bla bla bla MEN " typ så var det i en mening.. Till sist stoppade min PT mig och sa "du vet du vad, det var så många MEN i den där meningen så jag orkade inte lyssna"  jo jag vet MEN........

Inga kommentarer: