måndag 7 januari 2013

Det fanns en tid...

..Då jag alltid bar Jeans, oavsett om det var fest eller vardag så hade jag alltid jeans på mig,
sedan kom en tid då jag började bära andra byxor än jeans och även Kjol, klänning bar jag kanske 3-4 gånger om året. Efter det kom den tiden då jag började använda Kjol mer och mer och byxorna lades på hyllan och användandet av klänning utökades till 3-4 gånger i månaden. Fick ett bakslag på något år och återgick till byxor och kjol för att sedan ganska snabbt komma tillbaka till tiden då det blev mer en regel än ett undantag att använda kjol.

Efter det blev jag 32 + och användandet av byxor och jeans existerar knappt, under hösten 2012 bar jag jeans vid 3 tillfällen.  Och så kom sen den dagen då jag var på stan och skulle köpa mig ett par nya skor till nya jobbet och kom hem med 4a nya klänningar, detta endast 3 veckor efter att jag köpt 2 andra klänningar.

Inga kommentarer: