fredag 4 maj 2012

16,66 km, 270,83 kcal, 1 timme och 52 minuter












När kunde man gå ut  i bara tshirt kl 7,30 och nästan svettas sist? Sist jag gjorde det var i augusti när vi var i Serbien, igår var jag hemma i Trelleborg och gick morgonpromenaden med hundarna. iaf sedan gick jag ner på stan och tack vare fantastiska Emma så hittade jag klänningen med stort K till dopet den 12 maj, och vår kyrkliga vigsel. På vägen hem från stan gick jag in till frisören och bokade klipptid, sedan gick jag  och B in till församlingshemmet och ändrade lite i matbeställningen hos husmor och beställde maten, bytte om till träningskläder och sprang hem, 5km, hemma bytte jag om och så tog vi med hundarna och grannen ut på en långrunda,  med Klas och Chivaz gick vi 16,66 km, 270, 83 kcal, 9988 steg bara där enligt min pulsklocka. Vi gick förbi småbåtshamen längs stranden bort till Allbäckskogen (vår planterade skog) och så gick vi rundan där, upp för den stora backen och nedför, klättra brant med barnvagn var en upplevelse, B hade somnat i Emmaljungan påvägen hem från stan så jag bytte aldrig vagn till terrängvagnen, en miss måste jag säga!

i allbäckskogen har vi ett nappträd, B lär ju aldrig använda det om det ska fortsätta så  här tyvärr, eller så kan vi hänga napparna där som hon aldrig använde?

1 kommentar:

Stora syrran sa...

Jösses, vilket pass??! Tänk nu på att dricka ordentligt!!! Har kanske nämnt det ngn gång förut... ;-)