lördag 12 maj 2012

Nervös!!!

Usch och fy jag är så nervös för morgondagen, om 14 timmar från skrivande stund så står jag där och ska gå ner för altargången i den vackraste brudklänning, sedan ska min älskade dotter döpas. Efter det ska alla gästerna bjudas på middag och sedan äta av tårtorna som jag själv har bakat! Jag har lyckts med 3 av 4 tårtor. Inte illa. Den 4de ser det ut som en 3åring har gjort,haha.

Jag borde sova men jag kan inte, jag grubblar och jag mår illa av nervositeten.  klädkod kavaj har tolkats olika har jag märkt ikväll och nu mår jag dåligt, det som är vardagskläder för oss är inte vardagskläder för andra. Min energi läggs på fel saker, istället för att sova ligger jag då och grubblar på detta så jag mår illa.Börjar man grubbla på en sak så fortsätter man med allt annat sedan, står det rätt i agendorna? Hur kommer folk att uppfatta morgondagen, är tårtorna goda? Just nu känns det som om det perfekta är långt borta,   det kommer säkert att regna också bara för att vi skulle ta kort utomhus med fotografen!

1 kommentar:

Anna sa...

Har tänkt på er hela dagen! Hoppas att allt har gått bra och att ni är nöjda med er stora dag!