söndag 6 maj 2012

Ibland blir man bara så glad, när allt känns åt helsike och allt liksom bara löser sig, som inför nästa helg.
Igår fick vi tag på en ny solist, ett barnbarn till ett par av våra vänner och igår, en vecka före så fick jag äntligen ur min man vad han hade för tankar om nästa helg, det visar sig att jag har planerat utifrån en sak medans han har helt andra tankar, så iväg till bästa Emma och prova hennes bröllopsklänning, den passar och är sitter perfekt! Tack. jag hade ju liksom inte köpt någon bröllopsklänning utan en jätte fin svartvit istället eftersom jag var så inställd på att vara där som B´s mamma även om vi ska ha vår kyrkliga vigsel men det ska ske i skymundan, det är ju så jag har skickat ut inbjudningarna, men det var ju inte så min man hade tänkt sig så det var bara till att tänka om och nu känns det som B ska döpas på vårt bröllop istället för tvärtom.

Inga kommentarer: