fredag 19 oktober 2012

Mammagrupps avslutning

Det var avslutning för vår mammagrupp på BVC idag, egentligen var det förra gången men vi var bara 3 st då så vi bad om en gång till, ingen ville lixom sluta träffas, dels för att vi har så roligt ihop och dels för att det känns som en episod i ens liv tar slut när mammagruppen tar slut, har barnen blivit så stora redan? Men när jag för 511 gången gick in och hämtade B hos sjukgymnasterna som är i samma lokaler som BVC så sa jag faktiskt " jag förstår nu varför man slutar tidigare".
B var inte ett dugg intresserad av de andra barnen som är lite yngre än henne, nej det var roligare att vara hos sjukgymnasterna och leka med deras stora medicinbollar och allt va det var, hon försökte lura med sig Isa som är 4 dagar yngre men det gick inte. B tycker faktiskt inte om att leka med andra bebisar, hon leker hellre med dem som är äldre, hon tittar ner på bebisar och lixom förlöjligar dem, sitter på huk och klappar dem på huvudet är vad hon gör...


ja vi gick i af hem och på eftermiddagen lämnade vi vagnen hemma och B fick gå, vi brukar göra så på våra eftermiddags promenader med hundarna och det är tur att vi har snälla och lugna hundar med ett stort tålamod när hon håller i kopplet..

Birgitta ligger och sover för tillfället och jag sitter och längtar tills mannen kommer hem så jag får ta på mig löparskorna och ge mig ut en sväng ( och för er som är nyfikna på min fot så ska den röntgas på onsdags)

1 kommentar:

Min horizont sa...

Hej, välkommen att bli publicerad på Artikelkatalogen.nu
Skriv en unik artikel på minst 300 ord och lägg in max två länkar i texten tillbaka till din blogg.
Välkommen!
www.artikelkatalogen.nu