onsdag 24 oktober 2012

Det bestämmer INTE du!

S kommer hem på en snabbvisit för att kolla läget & se hur jag ligger till med träningen & kosten & mitt mål var att va tillbaka där jag skrev in mig till S hade höstlov, annars skulle han gå fe mig ett straff...iaf konversationen idag:

S: hur går det nu, det är snart höstlov...

Jag: jo men alltså jag behöver skjuta upp det en månad! Tappade fokus där ett tag ju , men jag är pågång igen, har powerwalkat 4 dagar denna vecka & sprungit 2... så jag tänkte att om jag kanske slår vad med mina elever eller nej men S jag sätter målet till 25 november istället, När B fyller 1 år är jag tillbaka på startpunkten, kanske?

S: haha nej! det bestämmer INTE du! Du får 2 veckor!

Jag: okey det borde jag klara eller?

S: det var en kille i biggest loser som gick ner 16 kilo på en vecka så du SKA klara det här på 2 veckor! Du gjorde det i början!

Jag: mm

S: jag är hemma nästa vecka, jag ska se 3 action!

Tur man har en tonåring i huset som man kan lita på!

Inga kommentarer: