måndag 8 oktober 2012

Min frisör

Va lyxigt det kändes att få 2 timmar där jag bara kunde slappna av & få massage i hårbotten, bli fin i håret & rensa tankarna. Min frisör är så himla bra på flera sätt, dels är hon billig, dels vet hon precis hur jag vill ha håret, hon är jugge & hon är trevlig. Hon är den bästa frisör jag haft på flera år!

Min förra frisör här i trelleborg va bara 19, duktig & svinit dyr! ( 1050kr dyrare än den jag har nu) Sedan sa jag alltid att hon skulle klippa mig så jag såg äldre ut, varje gång jag varit hos henne såg jag ut att vara 22! Äldre än henne men 10 år yngre än min egna ålder! Min nuvarande vet iaf hon en 30+ kvinna vill se ut!

Idag klippte hon mig så mina lockar kommer hålla även när håret är torrt utan att jag behöver använda massa kemikalier, me like!

Och B hade haft det jätte bra hos tant A.

Inga kommentarer: