onsdag 3 oktober 2012

Run Forrest run!

Åh vad jag har längtat, det har känts dom en evighet! Annika & jag har inte powerwalkat & sprungit tillsammans sedan förra tisdagen! Det har känts som en hel evighet!

Idag var det då äntligen dags igen, på med löpartajtsen, snöra på löparskorna, på med reflexer på hundarna så stack vi iväg! Underbart! Stegen är så lätta, skulle kunna springa i tidernas evighet! Älskar mina nya löparskor! Fast det hade varit ännu härligare känsla om inte foten gjorde ont! De nya löparskorna sitter jätte bra & är riktigt sköna! just där & då känns det inte då inte så mycket i foten, men sen tar jag av mig skorna .......

4 kommentarer:

Katharina sa...

Vad har du för skor? Har du fått hjälp av någon kunnig när du köpte dom (kom inte och säg att du köpte på nätet!!!!) Kan det kanske vara så att du har fel skor?

ika sa...

Nätet? haha näh. Dels har jag ett par skor jag köpte på Intersport (mina nyaste skor) och dels har jag ett par skor jag köpte på Löplabbet av förhoppningsvis kunnig personal. Men jag opererade den där foten för 8 år sedan och det känns som det är samma problem nu...

Katharina sa...

Bra val att handla på Löplabbet! Men vad är det för sko? Vad heter dom?

ika sa...

Löplabbet: Puma tror den heter fas 400 eller något? Den köpte jag för 2 år sedan, vi har sprungit ihop i den =) sen användes den skon inte under förra året...och den är väldigt utsliten nu så jag använder den inte längre.

Den sko jag köpte på intersport för 2 veckor sedan är en adidas sko som är väldigt skön och med mycket stabilitet. den heter något med stability...