lördag 7 mars 2009

faan va har jag glömt??

becca har varit här hela dagen idag,
jag trodde det skulle få mig att lugna ner mig,
men ikke sa nicke, istället har becca stått ut med
en hysterisk Ika hela dagen, totalt panikslagen.

jag undrar hur jag ska hinna med allt innan i morgon,
för i morgon klockan 16 lämnar jag lägenheten för att ta mig in till Malmö,
det är lättare att ta sig från Malmö till Köpenhamn i ottan på måndag nämligen
plus att jag tänkte försöka ta mina sista timmar i Sverige och koppla av till en bio
med skådespelaren.

men panik jo då, har packat om 2 gånger idag, har packat hundarnas väska,
varit på stan med becca, postat brev, packat handbagaget, lagt fram resekläder,
och haft hysteriska utbrott, becca måste verkligen tycka detta är jätte roligt.
men jag är djupt tacksam för att hon ska sova här i natt så jag slipper sova själv.

jag har sådan resepanik och resfeber.
vad har jag glömt? det känns som jag kommer stå där på kastrup på måndagmorgon
och få tanken "faaan jag har ju glömt....."

Inga kommentarer: