tisdag 10 mars 2009

Venezuela

nu ar jag nere i venezuela
semestern har borjat riktigt bra
men raserades precis av ett mail.
Fruktansvart javla dalig stil!
.tusen takk for det!
jag kunde fatt beskedet nar jag kom hem
och inte sitter helt sjalv pa andra sidan jordklotet!

jag vet inte vad som missuppfattades?
"kemin mellan X och X " betyder vallan
inte atutomatiskt att det var karlekskanslor?
nah det hoppas jag verkligen inte
eller sa skrev jag fel.
det skulle nog ha varit ja va faan sager man
nar 2 manniskor helt plotsligt bara kan prata med varandra
fast dom inte kanner varandra?
och bara for att det ar 2 manniskor av det motsatta konet
betyder det da att det ar karlekskanslor?
haha aha nej det hoppas jag verkligen inte.
antingen har jag javligt fel
eller sa ja ja vet inte.

nu ska jag forsoka skaka av mig beskedet fran mailen
dalig stil som iaf har forstort min kvall!!!!
Tusen takk for det.

jag har iaf bestamt mig nu.
jag har fattat beslutet jag trodde skulle bli svart att
fatta men nu har jag bestamt mig.
Att jag ens overvagde ett alternativ 2 ar for mig helt obegripligt just nu!

naja resedagboken ar uppdaterad.
det var mulet pa formiddagen
men trots det 32 grader varmt,
pa eftermiddagen blev det sol sol och mera sol

maste ga internet cafet stanger.

chio

Inga kommentarer: