fredag 6 mars 2009


Min panikdag avslutas i kväll med en underbart mysig afton med Elvis. Och trots att elvis ligger på min mage så får inte ens hjalmar branting vara i soffan utan ligger helt själv ute i kökek, han passade dock på att komma bort till mig när jag var en snabbis i damrummet. Det är min och elvis kväll, det har han bestämt.

Var på KK (kvinnokliniken) innan idag, det gick bra fast det blev tungt och jobbigt fast min doktor på KK är väldigt bra, därefter växla pengar ( gu va dollarn är dyr), packade ( min kära mor påminnde mig igår om att jag måste packa), köpte hundmat ( hjalmar branting och elvis vill visst ha mat när jag är på semester) och sedan halv sju ikväll har jag nu mys med elvis, en fantastisk fredagkväll med andra ord och vi ( jag) ylar till så ska det låta.

Inga kommentarer: