måndag 23 augusti 2010

BIR, BIG 5 & 2 HP


Oj vilken lyckad helg det blev i utställningsringarna!
Edith blev BIR och sen BIG 5A. Elvis fick en 1a med HP och blev andra bästa kineshane, en riktig bragd på hans utställnings comeback. Tror bästa maria var lika stolt som jag.

Igår var vi lite snabbt på fyrensdag innan vi var på lilla kulladag och barnen fick öva me hundarna till nästa helg då dom ska med till burlöv utställningen och gå i barn med hund klassen.
På kvällen blev det ett pass IW på friskis&svettis, tränarens mål var att ta dö på oss alla & 55 minuter senare hade han nästan lyckats.

Det blir ingen träning idag, jag är påväg till danmark kontoret för första gången sen 9 februari. Det är blandade känslor. Längtar tillbaka men åh andra sidan var det där jag fick min hjärninfarkt, så "lite" ( väldit) nervöst är det.

Nej ska återgå till lady gaga och min bok sista bussminutrarna innan jag hoppar på tåget

Ciao

Inga kommentarer: