måndag 16 augusti 2010

Det här med träning

Sitter för tillfället och gör ingenting. J är ute och målar, sen ska vi åka och handla.
Ska träna i kväll men vet inte om jag ska gå på ett pass eller om jag bara ska ut och springa,
ska ju på aerobics i morgon så jag vet inte om jag ska ta ett sånt pass i dag också eller om jag bara ska springa av mig, borde verkligen ut och springa, det är inte så många veckor kvar nu till Falsterbo rundan, hade tänkt att anmäla mig till milen men anmälde bara 5 kilometer, är ganska tacksam för det i dag när jag varit urkass på att springa de senaste 2 veckorna, det har blivit alldeles förmycket pass istället och cykel. Min älskade crestent cykel, kan nog cykla med upp till Sala utan problem. Hursom löpningen, kommer inte att springa trelleborgsloppet då jag är med hundarna på utställning den dagen så det krockar ju därför springer jag i falsterbo den 18 september istället.

Min stora syster var i Göteborg i helgen och utbildade sig till Bodystep instruktör, tror inte att jag vågar åka upp till Järvsö inom det närmaste för då ska hon väl tvinga med mig på minst 2 pass om dagen kan jag tro.

Det går faktiskt riktigt bra med träningen annars, det är bara den här jädrans högerarmen som inte hänger med i alla rörelser, är så less på den och det är inte bara på passen som den inte hänger med utan det är när jag äter också, den lever sitt eget liv och det har den ju gjort ett bra tag nu. kan ju kontrollera den i 7 fall av 10 iaf men det är dom där andra 3 fallen som är så extremt jobbiga. Ska till neurologen den 26 så får väl en del svar då på om den för alltid är förstörd.

Inga kommentarer: