fredag 27 augusti 2010

nya glasögon och lite hundsnack

i dag har jag varit nere på Palmfestivalen och så hittade jag ett par jätte snygga glasögon (vanliga glasögon) och jag tyckte att dom var jäkligt snygga och jag passar riktigt bra i dom. 12 åriga Emilia som var med säger då till mig: ja dom är snygga men jag tror dom passar bättre på någon annan, så är henne pappa sen hade hämtat henne så gick jag tillbaka och köpte dom :P och har fått blandade kommenterar om glasögonen. Undra då vad dom kommer tycka om det paret som kommer hem i nästa vecka som är randiga...

Har även fixat till hundvagnen idag, det står " Elvis o Edith" längst fram på den nu i sådana bokstäver som man stryker fast. Får man sedan fler hundar får man väl sätta namnen på sidan eller något vad vet jag.

Står i valet och kvalet om jag ska anmäla Elvis till växjö internationella utställning i november, jag vill så gärna att han ska dit men är ju inte säker på att jag själv kommer att kunna åka eftersom Edith troligen löper just då och då ska hon ju kanske paras den helgen men om hon inte löper den helgen så kan jag ju åka, men hur vet jag det redan nu vilket datum hon kommer att löpa? tänkte annars att jag kan ju skicka upp elvis med en annan handler om det är så att jag är hemma och övervakar en parning just då.

Om ett par dagar ska jag visa något för er som jag verkligen sätt fram emot.

Inga kommentarer: