fredag 24 december 2010

GOD JUL



God Jul till er alla!
I dag har jag fått en helt fantasisk julklapp! och den är i särklass mycket bättre än de 2 brutna revbenen, det avslitna muskelfästet vid revbenen jag fick igår utöver lunginflamationen jag redan hade fått.
I dag när jag tog in posten så fick jag Diplomet jag har väntat länge på! Jag fick diplomet på mitt kennelnamn från Svenska Kennelklubben med ett brev där det stod: grattis du är nu kennelägare och ditt ansökta Kennelnamn får nu användas officiellt.
Så här med kan jag tala om att jag är stolt ägare och innehavare av Kennel Tassar och Morrhår! kenneln kommer att föda upp Chihuahua samt kinesiska nakenhundar.
Julen på kenneln ska firas i lugnets tecken. Jag skulle ha hjälp till i kyrkan med de hemlösa och de ensammas julafton i år igen men pga att jag är sjuk och har så ont så kommer jag att vara hemma med hundarna istället. Tanken på att arbeta i kyrkan när jag har så ont så att jag knappt kan sitta upp utan min väldigt starka smärtstillande medicin känns nämligen inte så roande och därför kommer jag och hundarna att ta det väldigt lugnt och ha myspys bara vi.
Från Kennel Tassar och Morrhår önskas härmed En riktigt God Jul!

1 kommentar:

Pysse sa...

Men God Jul och Gott Nytt År till dig! och krya på dig! Vad är det du har råkat ut för nu din olycksdrabbade flicka? Brutna revben? Är du ute och slåss om dagarna? Grattis till kenneln också! Kul! En ljuspunkt till i livet. Hoppas du och hundarna hade en trevlig kväll. Kram