onsdag 1 december 2010

Jodå bonnetönt!


Jodå vi har snö och kallt i trelleborg.

Jag fick igång mobilkameran och klockan 06.13 tog jag detta kort. Eftersom det snöade så antar jag att temperaturer hade stigit lite från 11 minusgrader som det var när jag var ute med hundarna 04.40 till 05.35. Jag hade i vilket fall som hellst mina termobyxor och min nya riktigt tjocka vinterjacka och raggisar i curlingskorna. Jag tyckte att det var skönt ute men jag måste ha bättre vinterkängor! Jag kör med funkionalitet och inte snygghet i vinter!

Det här med funktionalitet tycker jag är smidigt. Jag ser ut som en bonnetönt men hellre det än att frysa i ett par tajts som många har fast det är minus tio elva grader, när jag är ute me hundarna i en eller tvåtimmar och sen står och väntar på bussen och tåget i trettiofem minuters tid som i morse så vill jag va varm!.

Jodå bonnetönt!

Inga kommentarer: