fredag 10 december 2010

Vandrar vidare


Nu sitter jag på 05.55 bussen för sista gången. Det känns sorgligt och det gjorde det redan igår när jag sa hejdå till två kollegor som är lediga idag.

Today is my last day at dell in copenhagen. På måndag väntar nya utmaningar och nya projekt. Det ska bli ofantligt kul men samtidigt lite otäckt. Så kanske alla känner som stänger ett långt kapitel bakom sig. Jag kan minnas att jag hade en liknande känsla när jag lämnade svealand för skåne.

Sedan är det ju otroligt sorgligt, även om jag valt detta själv. Jag kommer sakna både kollegor och kunder. Det känns nog tomt när jag lämnar in passerkorten i eftermiddag, en märklig känsla redan nu att tänka på det och på måndag kommer jag att känna mig som en 7 åring som ska till skolan för första gången, precis som i tisdags när jag var i lund och hälsade på.

Trots allt ser jag fram emot att vandra vidare.

Inga kommentarer: