fredag 3 december 2010

våga Ta steget ut i det djupa!


Åker hem 4 timmar innan planerat. Kunderna hörde inte vad jag sa i telefon och jag har hög feber. Hade möte med chefen sen åkte jag.

Idag blev det officiellt. Sorgligt men sant. Efter 6 år väljer jag att gå vidare och gå ut i vida världen. För några veckor sedan hade jag en jätte spännande arbetsintervju, jag klarade första intervjun galant och kom på den andra. Busvädret vi har i sverige gjorde att jag kom 2 timmar försent med min feber och min då inte fullt så hesa röst gjorde iaf att jag tyckte att allt gick åt pipsvängen men 1, 5 timme senare får jag ett telefonsamtal och jobbet var mitt! Så i onsdags valde jag att säga upp mig muntligen på dell och idag lämnade jag skriftligen in min uppsägning. Det känns redan nu tråkigt och ledsamt men har flera spännande projekt pågång och det var dags att ta steget ut i djupet.
Klippa navelsträngen och 6års trygghet, ta steget framåt och ge sig på alla spännande utmaningar som väntar.

Jag har min sista arbetsdag på dell den 10 december som det ser ut som ev stannar jag till den 18de. Sorgligt men sant. Jag byter ut köpenhamn mot lund.

Påväg hem nu ska dricka te, knapra alvedon och hade jag haft ett badkar så hade jag lagt mig i det. 38,5 graders feber, snörvlig, hostig och ingen röst.

Inga kommentarer: