onsdag 8 december 2010

Just love rix fm morgonzoo





Okey i morse när jag satt på bussen till jobbet så lyssnade jag på Rix Fm´s Morgonzoo,
vad skulle jag göra utan dessa människor som förfyller min morgon?? Fortsätta att lyssna på ipoden som jag totalt tröttnat på.
Hursom i morse så bestämde sig Sofia, Roger och herr Lustig att göra reklam för det här nya modet som jag som bonne aldrig hört talas om och direkt när jag kom till jobb slog jag på datorn och googlade. Efter lite letande förstod jag att det måste vara den här ovan som alla är helt överförtjusta i! Det lät ju helt för roligt innan jag sett bilderna på det och skrattade för mig själv och med kollegor om detta men när jag nu ser bilder på den så ser den faktiskt väldigt mysig ut och jag funderar på om jag ska önska mig en sådan av tomten i julklapp??? Töntvarning!
Så kort sagt efter att ha gjort löjje av detta plagg innan jag såg en bild på den så har jag omvärderat mig. helt klart ett mysplagg jag kan tänka mig ha hemma men skulle aldrig någonsin ha det på jobbet som jag förstod på radion i morse att man ska ha??? kanske var jag trött och jag hoppas att jag missupppfattade vad dom sa.

Inga kommentarer: