onsdag 1 december 2010

vart har min röst tagit vägen???

Här med går jag ut med offentlig efterlysning efter min röst!
Rösten vart är du???

Kommer att åka hem klockan 12 idag från jobbet, kunderna hör knappt vad jag säger i telefon.
Någon kund tyckte att jag hade en sexig hes röst, det var för några timmar sedan. majoriteten av de andra säger " åh de va da verklig hes stemme du har idag" eller "oj vad hes du är krya på dig", gulliga kunder! Nu hör dom knappt vad jag säger och jag har fått talförbud i eftermiddag och i morgon. hur ska det gå? jag kan ju aldrig vara tyst! men ska väl försöka spara lite på rösten, ska försöka tänka på att vara tyst men attans vad svårt det är, känner jag redan nu!

Ska snart börja dra mig hemåt mot Snökaoset i Trelleborg, flera bussar är tydligen inställda så det återstår att se om jag kommer att komma hem till Trelleborg utan att behöva traska från Köpenhamn eller när jag kommer hem till mina vovvar som älskar att vara ute i snön, iaf de 2 kineserna .. inte Edith

Inga kommentarer: