måndag 15 december 2008

julgave/julklappar

Idag känner jag mig så bäst.
Det finns ingen som slår mig idag.
hur kul var det inte att komma till jobbet
propert klädd och bra självförtroende efter helgen,
för att sedan mötas av ett mail i inboxen som säger:

Grattis Erika dina kunder har gett dig betyget 9,0
(där bemötande, teknisk förmåga, bemötande av kundens behov med mera med mera),
av en skala till 1-9. Detta var naturligtvis riktigt kul då jag nu tillhör toppen
om man säger så, jag är bäst helt enkelt :D

lunchade med Niklas idag och om en liten stund ska vi
gå bort till jultomten och få våra julklappar.
På vägen från lunchen tjuvkikade jag och kan det
vara så att tomten ger mig några flaskor rödvin idag?
Den som väntar får se men rödvin skulle passa mig perfekt,
speciellt nu när jag fått en bakläxa av min vän
att jag måste köpa hem både Rödvin, rödvinsglas och vinöppnare.
Det var ju nästan så man skämdes i lördags över att
jag bara har ölglas hemma och vinöppnare fick jag springa över
till grannen och hämta. Fy skämms på mig.
Rödvin, vinglas och vinöppnare är något man alltid ska ha hemma!
och då inte lådvin utan vinflaskor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vi får ta oh ses snart. Måste ju höra vad ni har för er nu för tiden. Ny häst, ny vän och allt=) Morötter låter bra.

KRAM NEMO